Geef je klantennummer en postcode in, en druk vervolgens op zoek om de status van je orders te zien.
Status herstellingen raadplegen.
Verschillende statussen zijn :
WERKPLAATS : we hebben uw toestel in ontvangst genomen voor onderhoud of herstelling
ATELIER : de technieker heeft het werkorder aangevat
BESTEK : er werd een bestek opgemaakt omdat de kosten hoger zijn dan verwacht
ARTIKEL BESTELD : er staan onderdelen in bestelling voor uw toestel
AFGEWERKT : uw herstelling is afgewerkt en mag afgehaald worden
Meer informatie omtrent uw herstelling? Gelieve uw vraag te mailen naar : info@tuinvdb.be
We mailen U zo spoedig mogelijk een detail van uw herstelling of bestek.
Indien gewenst bellen wij U zelf persoonlijk op.
Wanneer wordt een bestek opgemaakt?
Indien de herstellingskosten van uw machine hoger oplopen dan verwacht , dan wordt eerst een bestek (raming herstellingskost) gemaakt.
Dit bestek ontvangt U per e-mail of per post. Na ontvangst kunnen we samen deze raming overlopen.
Het opmaken van een bestek kost 30€ BTWin.
Dit bedrag wordt niet extra gerekend wanneer de herstelling uitgevoerd wordt en ook niet wanneer er een nieuw toestel wordt aangekocht.
Bij niet-herstelling wordt de machine ongemonteerd teruggegeven of verwerkt tot schroot.
Eventuele montage wordt aan normaal uurloon aangerekend.