ℹ️Voer je klantennummer en postcode in en klik daarna op 'Zoeken' om de status van je herstelingen te bekijken.
(Tussen 10u en 18u worden de orderstatussen om de 2u bijgewerkt)
🔄Status van uw herstelling raadplegen
Uw toestel kan één van de volgende statussen hebben:
-
WERKPLAATS: We hebben uw toestel in ontvangst genomen en het bevindt zich in onze werkplaats.
-
AFGEWERKT: De herstelling is voltooid. U ontvangt binnenkort een bevestiging via SMS of e-mail.
-
ARTIKEL BESTELD: Er zijn onderdelen besteld voor uw toestel. Houd rekening met een langere wachttijd.
-
BESTEK: Er is een prijsraming opgemaakt omdat de kosten hoger uitvallen dan verwacht.
📩 Nog geen bericht ontvangen en wenst u meer informatie? Stuur ons gerust een e-mail:
⚠️ Let op: In februari, maart en april kunnen de wachttijden oplopen tot ongeveer 15 à 20 werkdagen.
Wanneer wordt een bestek opgemaakt?
Indien de herstellingskosten van uw machine hoger oplopen dan verwacht, maken wij eerst een bestek (prijsraming van de herstellingskost) op.
📩 U ontvangt dit bestek per e-mail of per post. Na ontvangst kunnen we dit samen met u bespreken en beslissen over het verdere verloop.
💶 Kosten voor het opmaken van een bestek:
-
€30 voor kleine toestellen
-
€60 voor grotere machines
➡️ Belangrijk:
Dit bedrag wordt niet extra aangerekend als:
-
u beslist om de herstelling te laten uitvoeren, of
-
u een nieuw toestel bij ons aankoopt.
⚠️ Indien u de herstelling niet laat uitvoeren:
-
Uw toestel wordt ongemonteerd teruggegeven of verwerkt tot schroot.
-
Indien u toch een gemonteerd toestel wenst, rekenen wij hiervoor het normale uurloon aan.
Team VdBossche LENNIK