Ninoofsesteenweg 142 - 1750 Lennik - 02 582 21 49 - www.tuinvdb.be
Van den Bossche

Orderstatus


Voer je klantennummer en postcode in en klik daarna op 'Zoeken' om de status van je herstelingen te bekijken.
(Tussen 10u en 18u worden de orderstatussen om de 2u bijgewerkt)

 

Status herstellingen raadplegen.

Verschillende statussen zijn :

WERKPLAATS : we hebben uw toestel in ontvangst genomen
AFGEWERKT : uw herstelling is afgewerkt (U ontvangt binnenkort een bevestiging via SMS of E-mail)
ARTIKEL BESTELD : er staan onderdelen in bestelling voor uw toestel (dit kan een langere wachttijd veroorzaken)
BESTEK : er werd een prijsraming opgemaakt omdat de kosten hoger zijn dan verwacht
(nog geen bericht ontvangen en graag meer informatie? gelieve te mailen : info@tuinVDB.be)
opgelet : in februari/maart kunnen de wachttijden oplopen tot +-15a20 werkdagen!

 

Wanneer wordt een bestek opgemaakt?

Indien de herstellingskosten van uw machine hoger oplopen dan verwacht , dan wordt eerst een bestek (raming herstellingskost) gemaakt.
Dit bestek ontvangt U per e-mail of per post. Na ontvangst kunnen we samen deze raming overlopen.
Het opmaken van een bestek kost 30€ voor kleine toestellen en 60€ (BTWin) voor de grotere.
Dit bedrag wordt niet extra gerekend wanneer de herstelling uitgevoerd wordt en ook niet wanneer er een nieuw toestel wordt aangekocht.
Bij niet-herstelling wordt de machine ongemonteerd teruggegeven of verwerkt tot schroot.
-> Eventuele montage wordt aan normaal uurloon aangerekend.

 

Team VdBossche LENNIK

 

 

Contact >>>

 

Terug naar overzicht >>>