Ninoofsesteenweg 142 - 1750 Lennik - 02 582 21 49 - www.tuinvdb.be
Van den Bossche

Orderstatus


ℹ️Voer je klantennummer en postcode in en klik daarna op 'Zoeken' om de status van je herstelingen te bekijken.
(Tussen 10u en 18u worden de orderstatussen om de 2u bijgewerkt)

 

🔄Status van uw herstelling raadplegen

Uw toestel kan één van de volgende statussen hebben:

  • WERKPLAATS: We hebben uw toestel in ontvangst genomen en het bevindt zich in onze werkplaats.

  • AFGEWERKT: De herstelling is voltooid. U ontvangt binnenkort een bevestiging via SMS of e-mail.

  • ARTIKEL BESTELD: Er zijn onderdelen besteld voor uw toestel. Houd rekening met een langere wachttijd.

  • BESTEK: Er is een prijsraming opgemaakt omdat de kosten hoger uitvallen dan verwacht.

📩 Nog geen bericht ontvangen en wenst u meer informatie? Stuur ons gerust een e-mail: 

Contact >>>

⚠️ Let op: In februari, maart en april kunnen de wachttijden oplopen tot ongeveer 15 à 20 werkdagen.

 

 

Wanneer wordt een bestek opgemaakt?

Indien de herstellingskosten van uw machine hoger oplopen dan verwacht, maken wij eerst een bestek (prijsraming van de herstellingskost) op.

📩 U ontvangt dit bestek per e-mail of per post. Na ontvangst kunnen we dit samen met u bespreken en beslissen over het verdere verloop.

💶 Kosten voor het opmaken van een bestek:

  • €30 voor kleine toestellen

  • €60 voor grotere machines

➡️ Belangrijk:
Dit bedrag wordt niet extra aangerekend als:

  • u beslist om de herstelling te laten uitvoeren, of

  • u een nieuw toestel bij ons aankoopt.

⚠️ Indien u de herstelling niet laat uitvoeren:

  • Uw toestel wordt ongemonteerd teruggegeven of verwerkt tot schroot.

  • Indien u toch een gemonteerd toestel wenst, rekenen wij hiervoor het normale uurloon aan.

 

 

Team VdBossche LENNIK

 

 

 

 

Terug naar overzicht >>>