Ninoofsesteenweg 142 - 1750 Lennik - 02 582 21 49 - www.tuinvdb.be
Van den Bossche

Orderstatus


💡  Voer je klantennummer en postcode in en klik daarna op 'Zoeken' om de status van je herstelingen te bekijken.
(Tussen 10u en 18u worden de orderstatussen om de 2u bijgewerkt)

 

🔄 Status van uw herstelling raadplegen

Uw toestel kan één van de volgende statussen hebben:

  • WERKPLAATS: We hebben uw toestel in ontvangst genomen en het bevindt zich in onze werkplaats.

  • AFGEWERKT: De herstelling is voltooid. U ontvangt binnenkort een bevestiging via SMS of e-mail.

  • ARTIKEL BESTELD: Er zijn onderdelen besteld voor uw toestel. Houd rekening met een langere wachttijd.

  • BESTEK: Er is een prijsraming opgemaakt omdat de kosten hoger uitvallen dan verwacht.
     

📩 Nog geen bericht ontvangen en wenst u meer informatie? Stuur ons gerust een e-mail: 

Contact >>>

⚠️ Let op: In februari, maart en april kunnen de wachttijden oplopen tot ongeveer 15 à 20 werkdagen.

 

 

ℹ️ Wanneer wordt een bestek opgemaakt?

Indien de herstellingskosten van uw machine hoger oplopen dan verwacht, maken wij eerst een bestek (prijsraming van de herstellingskost) op.

📩 U ontvangt dit bestek per e-mail of per post.

Na ontvangst kunnen we dit samen met u bespreken en beslissen over het verdere verloop.

💶 Kosten voor het opmaken van een bestek:

  • €30 voor kleine toestellen

  • €60 voor grotere machines

➡️ Belangrijk:

Dit bedrag wordt niet extra aangerekend als:

  • u beslist om de herstelling te laten uitvoeren, of

  • u een nieuw toestel bij ons aankoopt.

⚠️ Indien u de herstelling niet laat uitvoeren:

  • Uw toestel wordt ongemonteerd teruggegeven of verwerkt tot schroot.

  • Indien u toch een gemonteerd toestel wenst, rekenen wij hiervoor het normale uurloon aan.

 

 

Team VdBossche LENNIK

 

 

 

 

Terug naar overzicht >>>