Status herstellingen online raadplegen
Onder rubriek Nieuw ; Werkorderstatus bekijken bekomt U met klantennummer en postcode een overzicht van de status van al uw herstellingen. Verschillende statussen zijn :
WERKPLAATS : we hebben uw toestel in ontvangst genomen voor onderhoud of herstelling
ATELIER : de technieker heeft het werkorder aangevat
BESTEK : er werd een bestek opgemaakt omdat de kosten hoger zijn dan verwacht
ARTIKEL BESTELD : er staan onderdelen in bestelling voor uw toestel
AFGEWERKT : uw herstelling is afgewerkt en mag afgehaald worden
Meer informatie omtrent uw herstelling? Gelieve uw vraag te mailen naar : info@tuinvdb.be
We mailen U zo spoedig mogelijk een detail van uw herstelling of bestek.
Indien gewenst bellen wij U zelf persoonlijk op.
Wanneer wordt een bestek opgemaakt?
Indien de herstellingskosten van uw machine hoger oplopen dan verwacht , dan wordt eerst een bestek (raming herstellingskost) gemaakt. Dit bestek ontvangt U per e-mail of per post. Na ontvangst kunnen we samen deze raming overlopen. Het opmaken van een bestek kost 30€ BTWin. Dit bedrag wordt niet extra gerekend wanneer de herstelling uitgevoerd wordt en ook niet wanneer er een nieuw toestel wordt aangekocht. Bij niet-herstelling wordt de machine ongemonteerd teruggegeven of verwerkt tot schroot. Eventuele montage wordt aan normaal uurloon aangerekend. Na 3 maanden wordt het toestel sowieso verwerkt tot schroot.
Onze privacy-verklaring met betrekking tot het gebruik van uw persoonlijke gegevens, vindt u op onze website www.tuinvdb.be.
nv Van den Bossche - Ninoofsesteenweg 142, 1750 LENNIK – tel 02/582.21.49 – info@tuinVdB.be
Open : dinsdag tem zaterdag 9u - 12 + 13u - 17u30 - zaterdag tot 16uur - gesloten : zondag en maandag